Powered by Bravenet Bravenet Blog

19-11-2016

22:37:00

SL-VM i Orlando, Florida, USA - Sjunde plats

Efter mycket dålig uppladdning åkte jag ändå till VM. Förhoppningarna om ett bra totalresultat var inte helt realistiska så jag fick sikta in mig på att komma igenom tävlingen och eventuellt ta en bänkmedalj.

Den förkylning som jag så opassligt fick just innan tävlingen gjorde att jag tappat lite i vikt så första målet fick bli att korrigera det.
Jag vägde in på hyfsade 141,45 kg efter en äkta amerikansk diet under den sista veckan så jag vågade åtminstone dra till med ingångarna 380-340-300 när jag vägde in.

Finlands Styrkelyftförbund hade försett oss med en ensam coach på två tävlande i samma viktklass så jag värvade in lite svensk coachhjälp för dagen i form av Olof Wiklund och Frida Wik. Utan dem hade vi varit illa ute och vår stackars coach Tommi Paavilainen hade fått svårt att hinna med, även om han är en fantastisk coach! I en klassisk tävling hade det säkert funkat men inte med utrustning, det är helt enkelt för mycket att göra.

Uppvärmningen i knäböj kändes otroligt nog helt hyfsat bra. Jag gjorde en sista böj på 370 som var parallell men lätt.
Ingången på 380 kändes rätt lätt men jag fick underkänt 2-1 på djupet. Hmmm.... vad gör man nu? Jag höjer och sätter lite mer fart på.
390 i andra. Fan vad Olof kan dra hårda lindor! Det blev lite för tight kände jag när jag gick fram till stången och började tappa känseln i fötterna. Jag stapplade ut med vikten men kände att jag höll på att tappa kontrollen totalt och falla på näsan. Lite desperat stannade jag upp och balanserade upp men vågade inte ställa mig i optimal position utan bestämde mig för att bara köra som jag stod. Jag fick startkommando och gjorde en grisböj som jag fick 2-1 godkänt på! PUHHHH!!
Jag begärde 400 som sista men bestämde mig efter några minuter att jag inte ens går in på lavan och försöker, med tanke på min rygg och att benen kändes som spagetti. Jag hade inte böjt mer än 360 kg under hela året och det var i maj, så det var skönt att vara med på banan igen.

Bänk då. Min bästa skjorta har redan några tävlingar på nacken så några större vikter skulle det knappast bli. Sista värmningslyftet på 335 var lite segt.
340 ingång var säkert och bra. Det taktiska valet i andra blev 347,5 kg som blev lite ryckigt och segt. Fick det godkänt med nöd och näppe. Inför sista hade jag redan bänkmedalj klart och det var ju tur det för 352,5 kg blev för tungt.

Uppvärmningen i mark blev snabb som vanligt då jag är en av de sista att bänka och en av de första att marka. Tre snabba vikter, 210-250-275 så var det dags att gå in på 290. Det var ett lätt och säkert lyft, skönt.
300 i andra blev rätt jobbigt och kändes som max. Jag försökte gå på 305 i sista men det blev bara pannkaka av det.

Totalt 1037,5 kg blev det vilket räckte till en sjundeplats. Resultatet är inte fantastiskt men jag får vara nöjd. Jag kunde inte förvänta mig mer just nu utan får vara glad att jag fick bänkmedaljen och ett kvitto på att jag är på rätt väg verkar det som.

STORT TACK till Tommi, Olof och Frida som coachade. Utan extra hjälp hade det inte gått så bra. Hoppas att vårt förbund tänker om i den här frågan så att vi får bra förutsättningar att göra bra ifrån oss.
Tack även till arrangörerna för ett mycket bra mästerskap. Allt funkade som man hoppas och förväntar sig att det ska funka på ett VM.
Tack också till min sponsor TITAN som försåg mig med en hel trave nya friska bänkskjortor och annat skoj vilket ger nya förhoppningar om goda bänkresultat ett tag framåt.

RESULTAT

59 Comment(s).

Posted by oba aborsi:

Posted by jual property murah kota bandung:

I enjoyed reading your article, I await your next article, a good article
Great property bandung
property office bandung
buying and selling homes city of bandung
09-1-2017 @ 11:02:36

Posted by toko spare parts televisi terlengkap se indonesia:

Posted by harga hewan qurban sapi dan domba 2017:

Posted by apotekamanda:

Posted by jual obat aborsi:

Posted by kliknik:

Posted by obat aborsi:

Posted by furniture murah:

Nikmati kemudahan belanja di Furniture Murah kami juga menerima pemesanan Custom Desain



Bufet Pendek
Bufet Tv
Kamar Set
Kursi Sofa
Kursi Tamu
Lemari Hias
Lemari Pakaian
Meja Makan
Meja Rias
Tempat Tidur
15-11-2017 @ 20:05:16

Posted by mebel mewah:

Posted by Cara Terbaru Daftar Ulang Kartu Semua Operator:

Terlalu banyak backlink disini
08-6-2018 @ 12:23:21

Posted by www.office.com/setup:

Awesome website, I love it. Great work done.
www.office.com/setup
www.office.com/setup
16-7-2018 @ 13:32:42

Posted by mcafee com activate:

Thanks for this great and priceless advise, I found a link to it on pinterest! Great content, put me at ease and gave me some great ideas! Nice blog, appreciate.
mcafee com activate
17-8-2018 @ 15:44:56

Posted by naab:

Posted by چیلر | چیلر هواخنک | انواع چیلر هواخنک:

Posted by دستگاه تصفیه فاضلاب:

دستگاه تصفیه فاضلاب
https://naabzist.com/index.php?cat=96
10-9-2018 @ 16:11:10

Posted by دستگاه تصفیه فاضلاب:

Posted by www.office.com/setup:

Word Formatting refers to make alteration or modify the text of content to different fonts and styles
https://officecomsetup-office.org/
13-9-2018 @ 09:50:52

Posted by www.office.com/setup:

Word Formatting refers to make alteration or modify the text of content to different fonts and styles..
13-9-2018 @ 09:52:56

Posted by Joy:

Posted by Lucia Mandela:

We provide free office Setup Technical support, customer service & online support for install ms office ,Get Live Chat Help & Support
office.com/setup | office.com/setup | norton.com/setup
26-9-2018 @ 20:12:55

Posted by www.office.com/setup:

I am having a look ahead in your subsequent submit, I will try to get the cling of it! You really make it appear really easy together with your presentation however I in finding this matter to be really one thing which I feel I might by no means understand. It kind of feels too complicated and very vast for me.
www.office.com/setup


|| www.office.com/setup
03-10-2018 @ 20:45:56

Posted by Charlie Noah:

Hi, I read your post and found it quite interesting. The post you shared is very unique and informative. Thanks for sharing such a useful post.

Visit: www.office.com/setup
12-10-2018 @ 17:15:02

Posted by Charlie Noah:

Thank you so much for sharing these amazing tips. I must say you are an incredible writer, I love the way that you describe the things. Please keep sharing.

Visit: www.office.com/setup
12-10-2018 @ 21:12:28

Posted by office.com/setup:

Thank you so much for sharing these amazing tips. I must say you are an incredible writer, I love the way that you describe the things. Please keep sharing.
Visit: office.com/setup
22-10-2018 @ 09:38:54

Posted by سپتیک تانک:

Posted by James ton:

Thanks for sharing this information.I feel really happy to have seen your webpage.If you have any query related to Hp printer Support contact with us.
visit: http://www.microsoftoutlookoffice.com/hp-printer-support
Visit HP official Support : https://support.hp.com/us-en
25-10-2018 @ 11:42:18

Posted by ناب زیست:

Posted by سپتیک تانک:

آقا نادر
25-10-2018 @ 11:49:13

Posted by Garmin.com/express:

Garmin Download at www.garmin.com/express. Register, update and sync your garmin express today and get started with your Garmin maps



Garmin.com/express
02-11-2018 @ 14:14:42

Posted by activation.kaspersky.com:

Disclaimer: www.activation-kaspersky.com is an independent support provider on On-Demand Technical Services For Kaspersky products. Use Of Kaspersky Name, logo, trademarks & Product Images is only for reference and in no way intended to suggest that www.activation-kaspersky.com has any business association with Kaspersky trademarks,Names,logo and Images are the property of their respective owners, www.activation-kaspersky.com disclaims any ownership in such conditions.

activation-kaspersky.com
02-11-2018 @ 14:15:50

Posted by www.office.com/setup:

It is very interesting post, the information is very useful. Thank you for sharing such a amazing post.
03-11-2018 @ 19:46:19

Posted by www.norton.com/setup:

This is a amazing post, the information is very useful. Thank you for sharing this amazing post, I really appreciate your work.
03-11-2018 @ 19:47:29

Posted by office.com/setup:

I read your article, it's one of the best post, interesting and very useful. Thank you For sharing this post, I really appreciate your work.
06-11-2018 @ 00:31:38

Posted by mcafee.com/activate:

This article is very interested, Thank you for sharing it is very useful.
06-11-2018 @ 00:32:52

Posted by Chromecast.com/setup:

Chromecast.com/setup – Designed and Developed by Google, this device allows the user to live stream video content directly on their Television. The Google Chromecast is designed as a small dongle that enables the user to use the internet to stream audio-visual content in high-definition. Google’s Chromecast is a cute little circular dongle (or a thick thumb drive, if you have an earlier model) that takes video and audio from a smartphone, tablet, laptop, Mac or PC, and stream a TV.
Chromecast.com/setup
10-11-2018 @ 11:39:33

Posted by Acer Computer Support Number:

Acer Computer Support Number – Acer is a leading brand in the market for desktops and laptops. They have some of the highly praised computers as stated by the users. Now many of the users have also reported some technical glitches when using Acer Computers. Such issue can be really frustrating.
Acer Computer Support Number
10-11-2018 @ 11:40:18

Posted by Cox Webmail:

Cox Webmail – Cox is a private American Company that provides digital cable television, telecommunications, and Home Automation services in the United States. They also provide a very reliable support service to their users. You can register yourself with the Cox mail and get started with their services now. They also provide very efficient Cox support service to their users. You can read the below-given headlines to register to Cox Webmail. Also, troubleshoot any issue with the Cox emailing services anytime.
Cox Webmail
10-11-2018 @ 11:40:55

Posted by ATT LOGIN:

ATT Login - AT&T is an American Multinational Company that provides a wide range of products and services and have many subsidiaries. And to manage all their services and product, you need an ATT account. Once you use this account and login ATT, you will be able to add your AT&T services and manage them remotely.
ATT LOGIN
10-11-2018 @ 11:41:39

Posted by norton.com/setup:

When you are done with the downloading the Norton Setup files, you need to install and activate it. Follow these steps for norton.com/setup install.
norton.com/setup
29-11-2018 @ 08:07:37

Posted by garmin.com/express:

Garmin Express is software used to download and install the latest map and software updates for your device. These updates are released by Garmin several ...
29-11-2018 @ 08:15:38

Posted by roadrunner Email:

If you wish to setup RoadRunner Email on your Android smartphone, it can be difficult to actually get it to work. Some people have given up and just setup their ...
29-11-2018 @ 08:16:48

Posted by MyDrive Connect:

In order to use the TomTom MyDrive Connect and download and install the updates, you need to have the application install on your computer device. As we discussed, the

MyDrive Connect is available for PC and Mac for free. Here are the detailed steps to get MyDrive Connect on your respective devices.
29-11-2018 @ 08:19:57

Posted by Programming Help:

This post is not just informative but impressive also.This is really a good source of information,I will follow it to know more information and expand my knowledge,I think everyone should know it.And more information related to Programming Help don’t worry about that simply contact with us.
11-12-2018 @ 08:07:00

Posted by rickypaul:

Assignment Help :- One thing that should be noted in this blog is that it contains all the necessary information that a student needs to complete their assignments. Not only that but also the website is very helpful when it comes to proffering aid and guidance to the students. Read more such blogs by logging into the Online Assignment Help website.
12-12-2018 @ 06:05:22

Posted by character count">jane:

it is really nice to have an interaction at this bravejournal portal
12-12-2018 @ 16:07:37

Posted by janey:

thanks for sharing the info
12-12-2018 @ 16:08:49

Posted by HP tech Support Phone Number:

Thanks, great post. I really like your point of view. I m Marry Taylor, I working as a support executive for printer devices. I am offering support for HP Devices and If you need help then contact hp tech support phone number +1-888-902-8333 and you can also chat us to get assistance to fix issues regarding HP printer.
15-12-2018 @ 07:17:37

Posted by Brother Printer Support:

We are a prime leader as a third party tech support service provider offering world class technical support services for Brother printer issues. We offer live technical support services like live phone, email and chat support services as per your needs in very affordable prices. Our printer experts are highly experienced for resolving any type of technical issues easily. Our Brother Printer Help is open for you anytime to get instant help for any issue.
15-12-2018 @ 14:44:59

Posted by hp Laptop Support phone number:

Thanks, great post. I really like your point of view. I m Marry Taylor, I working as a support executive for printer devices. I am offering support for HP Devices and If you need help then contact hp Laptop Printer Support phone number +1-888-902-8333 and you can also chat us to get assistance to fix issues regarding HP printer.
19-12-2018 @ 14:33:29

Posted by سختی گیر:

very good
01-1-2019 @ 10:59:19

Posted by ناب زیست:

سختی گیر
01-1-2019 @ 11:01:32

Posted by سختی گیر:

https://naabzist.com/index.php?cat=11
01-1-2019 @ 11:02:40

Posted by norton setup:

Learn how to download and setup & Microsoft office software For Windows and Mac OS PC/Laptop

http://msofficesetup.org
12-1-2019 @ 00:47:30

Posted by norton.com/setup:

Nice Website, thank you for sharing.
15-1-2019 @ 21:53:32

Posted by office.com/setup:

Great website, thank you for sharing this website.
15-1-2019 @ 21:54:53

Posted by Slame Wood:

This article is very interested, Thank you for sharing it is very useful.
15-1-2019 @ 21:55:39

Posted by www.mcafee.com/activate:

This post is very interested, Thank you for sharing it is very useful.
15-1-2019 @ 21:56:28

Posted by www.norton.com/setup:

I read your article it is very interesting and every concept is very clear, thank you so much for sharing.
15-1-2019 @ 21:57:11

Post New Comment

No Smilies More Smilies »